Disclaimer

Anda sebagai pengguna produk keluaran LenFa International perlulah mematuhi beberapa syarat yang telah ditetapkan bagi memberi keselesaan kepada anda dan juga pengguna yang lain serta untuk mengelakkan sebarang kekeliruan jika berlaku.

Pembeli adalah dinasihatkan untuk mengikut segala panduan dan arahan yang diberikan di dalam pakej yang dibeli untuk mendapatkan kesan maksimum. Sebarang masalah yang timbul seperti tidak memahami tatacara penggunaan atau timbul masalah dalam penggunaan hendaklah segera dirujuk kepada kami dan kami akan membantu anda dengan segera. Sila hubungi saya jika timbul masalah bagi mendapatkan nasihat yang betul dan dilarang mendapatkan nasihat daripada pihak luar yang kurang arif dalam perkara ini.

Jaminan pulangan wang tidak dapat diberikan jika pihak anda membuang atau merosakkan produk serta tidak mengikut tatacara penggunaan produk dengan betul. Sila fahami cara penggunaan dengan betul dan hubungi saya jika terdapat sebarang kekeliruan.

Pembeli boleh menjual semula produk ini kepada orang lain dengan harga yang di persetujui. Sila hubungi saya sekiranyan anda mahu menjadi Pengedar Sah serta mendapat keuntungan daripada pelan pemasaran kami yang mudah.

Setiap pembeli haruslah memberikan butiran yang betul dan lengkap untuk mendapatkan produk ini. Sekiranya didapati butiran yang diberikan adalah tidak benar, maka tindakan susulan akan diberikan. Sebarang maklumat tidak betul dan tidak lengkap akan menyulitkan proses pembelian dan penghantaran produk.

KAMI MENJUAL PRODUK INI SETELAH MENDAPAT JAMINAN DARIPADA PENGELUAR DAN MELIHAT KELULUSAN YANG TELAH DIBERIKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, DENGAN INI KAMI MENOLAK SEGALA TANGGUNG JAWAB JIKA SESUATU BERLAKU KE ATAS PEMBELI SELEPAS MENGGUNAKAN PRODUK

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TERIMA KASIH !

MHaniff
Mobile: 016-239 7779
Chat: Y! messenger: colsemetet@yahoo.com



You are visitor number :

 

[ Home ] [ Order ] [ Contact Us ] [ Disclaimer ]

Copyright © 2008. All rights reserved. This site is optimised for Firefox 1.5.02 and above.