Testimonial

Testimonial 1
:: Mingguan Wanita 17 - 23 Oktober 2008


Klik pada gambar untuk imej lebih jelas




Testimonial 2
:: Forum mesra.net;


Saya buat kapsul sarang burung layang layang untuk makan sendiri. Sebab saya punya gedung sendiri sarang burung layang layang berwarna putih gred 1. Saya mengidap "heart blockage" asma, lelah, sengal sengal tulang, paru paru ber-air, sesak nafas, batuk kronik, kuat merokok.Doktor menasihatkan saya agar menjalani beberapa ujian menggunakan:- angiogram, city scan dan MRI scanning.

Sebelum menjalani ujian tersebut dalam masa 1 bulan saya amalkan memakan kapsul sarang burung layang layang. Saya proses sarang burung tersebut dengan membersihkan bulu bulu bercampur dalam sarang burung tersebut dan cuci bersih, selepas itu saya simpan dalam oven sekurang kurangnya 45 minit dengan tujuan untuk mematikan kuman kuman.

Setelah 1 bulan barulah saya menjalani ujian angiogram, city scan dan MRI scanning dihospital Kerajaan. Keputusan dari ujian tersebut saya tidak ada apa apa blockage disaluran jantung, paru paru saya tidak ada ber-air lagi, batuk kronik hilang, asma saya baik, tulang tulang saya tak ada ngilu-ngilu lagi dan muka saya licin tanpa ubat apa apa, ujian juga mendapati bahawa tidak terdapat tanda tanda saya seorang perokok, makan kapsul sarang burung telah menjadi amalan saya setiap hari.

Bila berita ini tersebar dari mulut kemulut, rumah saya jadi macam klinik dah....

Baca seterusnya di SINI...




You are visitor number :

 

[ Home ] [ Order ] [ Contact Us ] [ Disclaimer ]

Copyright © 2008. All rights reserved. This site is optimised for Firefox 1.5.02 and above.